کد خبر : ۲۲۱۴۱۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۳۳

از سوی بنیاد برکت و با حضور مسئولان؛
2 مدرسه در مناطق محروم دزفول افتتاح شد

ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (بنیاد برکت) دو طرح آموزشی در مناطق محروم دزفول افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 2 مدرسه در مناطق محروم دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول ظهر امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری 2 مدرسه ساخته شده ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (بنيادبرکت) که در محل یکی ازاین مدارس در کوی زيباشهر و با حضور مسئولان استاني و کشوری برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار دز ان ان، اظهار کرد: این 2 طرح آموزشی در مناطق محروم زیباشهر و روستای قلعه طوق سنجر واقع هستند.

عبدالمحمد جرجانی افزود: دبیرستان دوره اول و پسرانه برکت  واقع شده در کوی زيباشهر شامل 12 کلاس درسی است ضمن اینکه طرح دوم نیز که در روستای قلعه طوق قرار دارد یک مدرسه دوره اول دخترانه و شامل 6 کلاس درسی است.

وی اعتبار احداث و تجهیز این 2 دبیرستان با نام برکت را هر کدام 15 میلیارد ریال برشمرد و گفت: با انجام اقدامات لازم این 2 طرح آموزشی فعالیت آموزشی خود را در سال تحصیلی جدید آغاز کرده اند.

سرپرست اداره آموزش وپرورش دزفول درپایان با بیان اینکه تاکنون 3 مدرسه ازسوی بنیاد برکت در سطح شهرستان دزفول افتتاح شده، یادآور شد: احداث  12 طرح آموزشی دیگر ازسوی بنیاد برکت برای دزفول در دستور کار قرار گرفته که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

به گزارش دز ان ان، طی این آیین دبیرستان پسرانه و 12 کلاسه برکت واقع در کوی زيباشهر دزفول با حضور استاندار خوزستان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ریاست بنیاد برکت، مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان شهرستان دزفول از جمله امام جمعه، فرماندار، شهردار، ریاست شورای شهر و نماینده دزفول در مجلس به بهره برداری رسید.

برچسب ها: سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)